چگونه از CKD جلوگیری از بیماری کلیه کلیه با TCM

جمعه 13 بهمن 1396
ن : lafee

چگونه از CKD جلوگیری از بیماری کلیه کلیه با TCM

بیماری کلیه پایان مرحله (ESRD) جدی ترین مرحله بیماری کلیوی است. این خیلی وحشتناک است که تقریبا تمام بیماران آن را تجربه نمی کنند. چگونه برای جلوگیری از CKD از مرحله نهایی بیماری کلیوی؟ درباره TCM چطور؟

به عنوان یک واقعیت، هیچ درمان برای بیماری کلیه در جهان وجود ندارد. با این حال، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله پایانی می توانند درمان های مناسب و موثر برای طول عمر خود را افزایش دهند.

دیالیز به طور کلی برای بیماران توصیه نمی شود، زیرا این مشکل کلیه را حل نمی کند و از عملکرد کلیه محافظت نمی کند. کسانی که تحت دیالیز طولانی مدت هستند کلیه عملکرد خود را به طور کامل از دست می دهند. مهمتر از همه، دیالیز همیشه باعث عوارض جانبی مانند فشار خون پایین، تهوع، عفونت، درد یا اختلالات خواب می شود.

بر اساس تحقیقات و عملکرد بالینی ما، ما یک روش درمان سیستماتیک TCM برای پایان مرحله بیماری کلیوی ایجاد کرده ایم. با این حال، برنامه درمان بستگی به وضعیت خود بیمار دارد.

هدف طب گیاهی سنتی چینی این است که بهبود عملکرد کلیه، که کلیدی برای درمان بیماری کلیه در مرحله پایانی است. این گیاهان بر خلاف دیالیز است که فقط علائم را کاهش می دهد. طب چینی نه تنها می تواند بافت های آسیب دیده کلیه را تعمیر، بلکه می تواند عملکرد کلیه را با عملکردهای ترویج گردش خون، مهار فیبروز کلیوی، مسدود کردن آسیب کلیه، بهبود بخشد. این درمان به طور کلی درمان سم زدایی (درمان سم زدایی) است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام پزشکی، حمام درمانی پا، بخار سازی و درمان طب سوزنی معمولا از روش های سم زدایی استفاده می کنند که کلیه ها می توانند حجم کافی و اکسیژن را برای بهبود ضایعات کلیه ها به میزان کافی دریافت کنند.

اگر می خواهید این درمان های گیاهی چینی را برای بیماری کلیوی در مرحله پایانی اعمال کنید، می توانید گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd/6001.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه از CKD جلوگیری از بیماری کلیه کلیه با TCM,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.